Arhipelag je učestvovao na VI konferenciji Marketing u farmaciji koja je ove godine protekla u znaku generalne teme “Socijalno odgovoran marketing u farmaciji”.
Arhipelag je tokom jednodnevne konferencije, na kojoj su stručnjaci iz oblasti marketinga podneli niz vrlo zanaimljivih referata, na prodajnoj izložbi predstavio svoja novija izdanja koja su privukla veliku pažnju učesnika Konferencije i njihovih gostiju.
Pored knjiga Grip dr Zorana Radovanovića i Rečnik straha Ljubomira Erića, Arhipelag je predstavio i svoje nove knjige iz srpske i svetske književnosti, političke teorije i istoriografije.
Konferencija Marketing u farmaciji održana je u hotelu Metropol Palace u Beogradu.
Izvršni organizator VI Konferencije je agencija Abecos uz konsultantsku podršku agencije East Consulting Group i tehničku logistiku agencije Crafmarketing.
Ovaj događaj aktivno podržava Farmaceutska komora Srbije, uz prisustvo i predavača iz Komore zdravstvenih radnika, Farmaceutskog fakulteta u Beogradu, Farmaceutskog fakulteta u Kragujevcu, Medicinskog fakulteta u Novom Sadu.